Kupi karte za utakmice 062 599 630
  • RK Čelik loše otvorio utakmicu, jer su igrači smatrali da će pobjeda doći sama od sebe
  • Ova utakmica je konačno ”otvorila oči” Stručnom štabu i Upravi kluba – sa ovim timom ne mogu do Premijer lige BiH
Ekipa Žepča je danas održala lekciju umišljenim mladim ”zvijezdama” RK Čelika. Rukometaši Čelika su počeli utakmicu tako lagano kao da će pobjeda doći sama po sebi… Desetine ”zicera” domaćih igrača, tehničkih grešaka, ispadanja lopte iz ruku nisu mogli rezultirati nikako drugačije nego stalnim vođstvom RK Žepča. Tek u drugom poluvremenu su se domaći igrači ”trznuli”, bili mnogo borbeniji, bacali se po parketu i, pred sami kraj utakmice, došli na svega jedan gol razlike, ali ništa više od toga! Sramota i bruka! Tako se ne brane boje Čelika!
Ima tu možda tri – četiri igrača koji mogu napredovati i nešto napraviti u rukometu! Biti premijerligaši! Ostali se šlepaju, bez pobjedničkog mentaliteta i posebnog kvaliteta. To je razumljivije ako se zna da su neki od njih u rukometu ”preskočili srednju školu i došli na fakultet”. Konačno smo shvatili da sa ovom ekipom mi ne možemo dalje, ako želimo nešto napaviti u rukometu. Moramo nešto promijeniti! Pružena je šansa isključivo zeničkoj djeci, kako to neki u Zenici vole da kažu, svih 24 igrača koja su nam na raspolagnju su rođeni u Zenici, ali nemaju dovoljan kvalitet za nešto više u rukometu. Ako želimo u Premijer ligu BiH i napredak zeničkog rukometa, moramo hitno tražiti pojačanja!”, zajednički je stav Uprave i Stručnog štaba kluba nakon utakmice protiv Žepča. ”O tome želimo da razgovaramo sa Gradskom upravom i Gradonačelnikom Fuadom Kasumovićem”, kažu u Upravi kluba.

Ništa danas u igri nije štimalo

Uprava i Stručni štab Čelika rezignirano gledaju utakmicu

Uprava i Stručni štab Čelika gledaju utakmicu

Loše u odbrani, očajno, sa desetinama grešaka, izgubljenih lopti i zicera u napadu – osnovne su karakteristike današnje igre Čelika, posebno u prvom poluvremenu. Jednostavno: ništa nije štimalo! Podbacile su i najveće uzdanice tima, prije svega Adi Pašalić i Danijel Jurić, te Adnan Sumbuljević i Kenan Biogradlija, pa i najstariji među ovim rukometašima, Aldin Begagić.

”Po ne zna se koji put je potvrdjeno da se ne može dobro  igrati bez redovnog treniranja, makar se radilo i o najiskusnijim igračima, kao što je izuzetan i dokazani kvalitet – Aldin Begagić. Ali je on zaposlen u firmi i zbog toga ima svega 50 odsto treniga u proteklom mjesecu”, kaže trener Rizvanović.
Svijetla tačka u timu Čelika protiv Žepča je bio najmladji, sedamnaestogodišnji golman Muamer Kaljić, koji bi za svoje odbrane u ovoj utakmici i mogao dobiti neku prolaznu ocjenu i koji je na ovoj utakmici bio i kapiten tima, pošto Adnan Begagić, zbog bolesti, nije nastupio.
Nije i ne može biti alibi za izgubljene bodove ni nenastupanje (zbog bolesti) kapitena Adnana Begagića, te iskusnog Edina Begovića, koji je sjedio na klupi, jer se još nije oporavio i nije ulazio u igru. Takođe, Čelik je u svom sastavu imao samo jednog golmana, jer je Mirza Mulić u vrijeme odigravanja utakmice imao ispit na Fakultetu, a prvi golman Ajdin Tufekčić se od samog povratka u matični klub iz RK Bosne Sarajevo prema ovom klubu ponaša vrlo nekorektno: ne trenira redovno, ne dodje ni na utakmice i s njim treba definitivno raskrstiti – hoće li ili neće više igrati za ovaj Klub! Tako je i Muhamed Ajanović, koji se takođe nedavno zaposlio, prestao sa trenizima”, kaže Seldin Rizvanović.

Analiza kluba i red daljih poteza

Rizvanović kometariše utakmicu sa Škrbićem

Predsjednik kluba Pane Škrbić kaže da izgubljene utakmice moraju poslužiti Stručnom štabu i Upravi kluba da naprave realnu i temeljitu stručnu analizu o tome šta, ko i koliko može napraviti od ovih rukometaša! Trebamo nakon ovih posljednjih utakmnica, nakon analize, napraviti i red poteza Kluba. Jedno je sigurno: onaj ko ne trenira, definitivno ne može igratiti! Došlo je vrijeme da Uprava preispita i neke svoje ranije odluke oko stipendija i drugih privilegija igračima. Trebamo analizirati i ukupno vođenje ekipe”, ističe predsjednik Kluba Pane Škrbić.

”Da se razumijemo: svi ovi mladi igrači su dobri momci. Dobri ljudi. Ali to nije dovoljno! Izgleda  da smo kod nekih naših mladih igrača bili u velikoj zabludi oko njihovog kvaliteta i mogućnosti da postižu dobre rezutate, da odlično igraju rukomet!”, kaže predsjednik Škrbić. ”Stručna analiza mora pokazati ko može biti budućnost ovog kluba, pošto su neki od mladih igrača sami sebe, izgleda, precijenili, a mi smo to opet nekritički i prihvatili. S druge strane, ima tu igrača koji imaju strašnu želju, bore se, ali jednostavno imaju svoj limit dokle mogu ”dobaciti”… Zato je sada, na kraju ove polusezone, pravo vrijeme da se napravi veliki rez i, ako želimo ostvariti zacrtane ciljeve povratka u Premijer ligu i Evropu, moramo pojačati tim. Moramo ozbiljno sjesti sa Gradskom upravom i gradonačelnikom Fuadom Kasumovićem, da vidimo kako postići ciljeve da rukomet bude sport broj 1 u našem Gradu!”

Igra RK Žepča – za primjer!

Da se vratimo na utakmicu sa RK Žepčem, ekipu koju je (istina u prijateljskom meču) RK Čelik pobjedjivao nevjerovatnim rezulatom od 54:22!
Sadašnja ekipa RK Žepča, koju čini 16 srednjoškolaca, predstavlja homogenu ekipu koja ima ”glavu i rep”, momke koji ginu jedni za druge čitavu utakmicu i igraju dobar rukomet.
Ono što ih posebno karakteriše je da su jedna klapa u kojoj se zna šta, ko i kako radi”. Ima 6-7 odličnih pojedinaca, dva juniorska reprezentativca, gdje su 4 igrača postigla po 5 golova (Dragičević, Keškić, Jukić i Barjaktarević), imaju i mladog juniorskog reprezentativca BiH, Stjepana Malabašića, imaju sve šanse za pravu i veliku karijeru, jer (iako srednjoškolci) rukomet shvataju ozbiljno i odgovorno.
U sljedećem kolu, u subotu 7. aprila, Čelik gostuje u Živinicama kod RK Konjuha II. Kako sada stvari stoje, pitanje je hoće li se uopšte putovati, jer Klub nema sredstava za obezbjedjenje prevoza i druge uslove.

Eksluzivno: Dervenčić se vraća u Čelik?

Mirza Dervenčić, bek

Mirza Dervenčić, bek

I na kraju jedna ipak lijepa vijest: postoje velike šanse da se odlični bek Mirza Dervenčić, jedan od najboljih Čelikovih igača svih vremena, iz Bjelovara (gdje nastupa u Prvoj Ligi Hrvatske u posljednjih godinu i po dana) vrati u RK Čelik!  Dervenčić je prije nekoliko dana odigrao trenig sa igračima Čelika, pun je snage, znanja i pouzdanja. Zatražio je ispisnicu od svog dosadašnjeg kluba, a zajedno sa predsjednikom Škrbićem, trebalo bi da ga primi Gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović.

Slični Članci

Pratite nas na Facebooku!